« Значення народних казок у розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку» . Актуальність теми дослідження. Соціально-економічні перетворення та культурно-політичні реалії в суспільстві диктують необхідність формування творчо-активної особистості, із здатністю ефективно і нестандартно вирішувати нові життєві проблеми. У зв ’ язку з цим перед дошкільними установами постає важливе завдання розвитку творчого потенціалу підростаючого покоління, що в свою чергу вимагає вдосконалення навчально-виховного процесу з урахуванням психологічних закономірностей всієї системи пізнавальних процесів . Тема розвитку творчої уяви дітей актуальна тим, що цей психічний процес є невід’ємним компонентом будь-якої форми творчої діяльності дитини, її поведінки в цілому. В останні роки на сторінках психологічної та педагогічної літератури все частіше ставиться питання про роль уяви в розумовому розвитку дитини, про визначення сутності механізмів уяви. Як показали дослідження Л. С. Виг...
Рачинська Ірина Степанівна вихователь різновікової групи "Ромашка" Спаської філії Опорного закладу Михальчанського ліцею. - Найменування навчального закладу: Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького - Дата його закінчення: 31.12.2023 - Спеціальність за дипломом: "Дошкільна освіта" - Кваліфікація за дипломом: Магістр з дошкільної освіти. Життєви кредо: Праця, оптимізм, самавдосконалення - запорука життевого успіху. Творче кредо: Постійно шукати і творити, рухатися вперед в ногу з життям. Педагогічне кредо: Щоб бути гарним вихователем, потрібно любити те, що викладаєш, і любити тих, кого виховуєш. В. Ключевський Правила педагогічної майстерності: _ ніколи не зупинятися на досягнотому; _ займатися самоосвітою; _ вчити і вчитися самій; _ відповідати сучасності та змінам у системі реформування освіти; _ намагатися бути прикладом для дітей. Щоб задовольнити допитливість сучасної дитини, необхідні знання сучасних м...
Коментарі
Дописати коментар